TELEFONISCHE ACQUISITIE

NO GUTS, NO GLORY!

Er zijn altijd voldoende redenen te bedenken om de telefoon niet op te pakken en te gaan bellen en de vaak vele afwijzende reacties van klanten die motiveren je ook niet om door te gaan.

Maarja, het binnenhalen van nieuwe klanten blijft wel een belangrijk onderdeel van jouw functie en dus is telefonische acquisitie één van de belangrijkste manieren om snel in contact te komen met jouw (potentiële) klanten.

In de training telefonische acquisitie krijg je handvatten en tips om dit met succes te realiseren. Niet gebaseerd op trucjes, maar gebaseerd op jouw persoonlijkheid én wat bij jouw klanten past. Zo maak jij het verschil!

Deze training

MINDER

Schroom om de telefoon te pakken en proactief klanten te benaderen

JIJ BELT

Onderscheidend en eigentijds en op een manier die past bij jouw persoonlijkheid

HET LUKT JE

Beter en vaker om concrete telefonische afspraken te scoren

Ik heb een vraag

NA AFLOOP IS DIT HET

Resultaat

Aan het einde van deze training voel je minder schroom om de telefoon te pakken en klanten proactief te benaderen.

De manier waarop jij belt is onderscheidend en eigentijds en past bij jouw persoonlijkheid waardoor het zowel voor jezelf  als voor jouw klanten fijn is om te bellen.

Uiteraard lukt het je steeds beter en vaker om daadwerkelijk afspraken en/of opdrachten telefonisch te scoren.

GEDURENDE DE DAG

Het programma

  • Van reactief naar proactief
  • Meerdere mogelijkheden van acquisitie, wat past bij jou?
  • Echte verbinding maken, gunfactor creëren
  • Hoe voer je een goed acquisitiegesprek aan de telefoon
  • Commercieel slimme vragen stellen (die er toe doen)
  • Hoe zorg je ervoor dat er daadwerkelijk een afspraak gepland wordt?
  • Hoe houdt je het leuk aan de telefoon?
  • Hoe zorg je voor een volle agenda?
  • Wat kan je zelf nog meer doen om meer afspraken te genereren?
  • Afwijzing ombuigen naar een kans

Bas Rijkeboer Serrano

Weet goed waar de behoeftes liggen

STERK!! Daar staat Sterk in Bedrijf voor. Samen vooraf een duidelijke visie en missie opstellen om vervolgens de route te bepalen voor een training. Sterk in Bedrijf is zeer betrokken met het bedrijf en dat is dan ook hun kracht!! Door de professionele aanpak weten ze goed waar de behoeftes liggen van een organisatie en verzorgd vervolgens voor een op maat gemaakte training. Wij van Mirari Nederland B.V. zijn er dan ook trots op dat wij gebruik hebben gemaakt van hun expertise. Sterk in Bedrijf bedankt!

Bas Rijkeboer Serrano

Commercieel Adviseur Industrie en Mobiliteit Mirari

Rachel van Vulpen

Kennis van zaken

Als trainer heb ik Esther ervaren als heerlijk direct, een open persoonlijkheid, iemand die je een spiegel durft voor te houden. Naast de directe en onomwonden aanpak waardeer ik haar kennis van zaken op het gebied van sales en haar lef als ondernemer. ‘What you see is what you get’ bij Sterk in Bedrijf, dat zit wel goed dus!

Rachel van Vulpen

Accountmanager Zone.college

Marieke Pothof

Aanrader voor iedereen

Sterk in Bedrijf heeft een hele leuke cursus vanuit haar bedrijf georganiseerd en het was voor mij een opsteker om meer inzicht te krijgen over het gebruik van LinkedIn in een professionele setting. Aanrader voor iedereen!

Marieke Pothof

Sales Support BouWatch

Yvette Ronteltap - Kolkman

Interessant en direct toepasbaar

Sterk in Bedrijf heeft ons recruitment team een training personal branding gegeven. Ondanks dat dit helaas niet op locatie kon maar online wisten ze absoluut iedereen geïnteresseerd te houden. De training was een combinatie van nuchtere humor, een beetje zelfspot en interactieve opdrachten met een spel element en dat maakte het voor mij interessant en direct toepasbaar. Ik beveel de training dan ook van harte aan.

Yvette Ronteltap – Kolkman

Recruiter De Staffing Groep

AANBEVELINGEN

Wat onze klanten zeggen

We kunnen zelf wel van de daken gaan lopen roepen hoe goed we zijn, maar we kunnen het ook onze opdrachtgevers en kandidaten laten vertellen. Veel leuker en eerlijker toch?

Hierbij een selectie uit de reacties van onze klanten op onze dienstverlening.